ITOS Wsparcie

Nasza podstawowa oferta.
Pomoc zdalna:

Nasz system pomocy zdalnej opiera się na zainstalowanym na komputerach klienta oprogramowaniu, które w razie potrzeby umożliwia wykonanie na nim operacji. Połączenie następuje bezpośrednio na pulpit zalogowanego użytkownika, a wszystkie wykonywane operacke widać na monitorze (ruchy kursora myszy, uruchamiane programy itp.). Wygląda to tak, jak by ktoś właśnie pracował przy komputerze.

Instalacja programu to zaledwie uruchomienie jednego programu, i nie wymaga żadnej wiedzy technicznej.

Oferta kierowana jest do firm, które oczekują szybkiej reakcji na pomoc (po zgłoszeniu łączymi się do komputera, odpada więc czas na dojazd), oraz cenią sobie stabilność działania (nie trzeba odłączać komputerów, zawozić itp.).

RemoteHelp

Sieci lokalne:

Za pomocą jednego z komputerów w Państwa firmie, lub dostarczonej przez nas "czarnej skrzynki" jesteśmy w stanie pomóc w konfiguracji i zarządzaniu routerów, switchów, czy innych urządzeń sieciowych zdalnie.

Nasza czarna skrzynka to po prostu mały komputer, który umożliwia nam połączenie z urządzeniami w sieci firmy.

Usługa przeznaczona dla przedsiębiorstw potrzebujących ustawienia i zarządzania (z monitorowaniem) działania wewnętrznej sieci firmy, w celu ograniczenia ryzyka wycieku danych, ustabilizowania działania sieci, poprawy jakości działania usług w firmie (takich jak serwery lokalne z programami czy bazami danych).

Local Networks

Administracja:

Oferujemy zdalną administrację serwerami bazującymi na systemach z rodziny Windows Server, Linux czy BSD.

Jeżeli posiadają Państwo serwer, który udostępnia aplikację na komputery pracowników, współdzieli pliki lub oferuje inne usługi wewnętrzne i zewnętrzne, to możemy pomóc w zarządzaniu i poprawie działania takich rozwiązań.

Administration

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług! Wystarczy zadzwonić, lub przesłać zapytanie za pomocą zakładki Kontakt.